poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Słodka sałatka z żurawiną i gruszką



Składniki :

  • kilka gałązek selera naciowego ( u mnie 3)
  • 3 garście żurawiny wpierw namoczonej, ale jak jest w miarę jędrna to niekoniecznie moczymy
  • 1-2 gruszki
  • cytryna, miód ( u mnie 2 łyżki soku plus 2 łyżeczki miodu)


Przygotowanie:
  1. Umyty seler pokroić drobno
  2. Połączyć sok z miodem
  3. Obraną gruszkę pokroić w kostkę i wymieszać w soku cytrynowym z miodem
  4. Składniki połączyć, dodać osączoną żurawinę, wymieszać.

Smacznego!



13 komentarzy:

  1. Już zapisałam- dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie i zdrowo. Mam seler naciowy i zastanawiałam się co z niego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jadłam nigdy sałatki z gruszką; na pewno jest smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam takiej sałatki, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko poza selerem naciowym zjem z tej sałatki ze smakiem:))) Reszta pyyycha:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonała, lekka, idealna na każdą porę sałatka. Chętnie zjem taką. Chętnie ją zrobię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...